piątek, 15 lutego 2013

007 . Notka Valentynkowa # Bella Thorne .

Heej ! Sorki , ze to spóźniona notka walentynkowa , ale nie miałam wczoraj czasu . Właśnie wczoraj rozpoczęłam dodatkowe zajęcia z matmy . Jak tam u was ? Mam nadzieje , ze dobrze ?


 

 


Dzisiaj niestety nie będzie avkow , ale mam dla was walentynkowe zdjęcia .

 








Jak patrze na te słodkości to samej bym je zjadła .
A jak wam się podoba nowy nagłówek na którym jest  Selena ?
Dziękuje bardzo Evelynn z bloga amazey , jestes boska !

4 komentarze:

  1. Jeej <3 Piękna notka , moimi nagłówkowymi faworytami są 2. i 5. nagłówek <3 a poziomki faktycznie przesłodkie , w takich chwilach jeszcze bardziej żałuję , że nie mogę jeść słodyczy ;c No i bardzo się cieszę , że nagłówek ci się podoba i , że go wkleiłaś <3 // amazey

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się każdy nagłówek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne . : )
    zapraszam do siebie na komentowanie i obserwowanie : http://intestazioni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń