piątek, 5 lipca 2013

018 . If you want me i’ll accept an application # Selena Gomez

Hej ! Jaka u was pogoda ? Bo u mnie jest poprostu zajebi*** . Sorki , ze długo nie dodawałam notki , ale sami wiecie , taka pogoda to szkoda było marnować te promienie słońca . Mam zamiar pod koniec lipca jechać nad morze , a jak plany wakacyjne u was ?
Dzisiaj notka z Selena , bo nie miałam pomysłu z kim zrobić , najlepiej wyszedł mi drugi nagłówek . Macie jakieś wymagania z kim ma być następna notka ?

     



Polecam :



13 komentarzy:

  1. dziękuję za polecenie ;* nn na http://doux-charme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda niestety nieciekawa ;(

    Psst! Zastanawiałaś się kiedyś, jak to naprawdę jest być gwiazdą? Patrząc nie tylko na blaski, ale i cienie takiego życia? Zapraszam - http://aleeexsmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypominam o oddaniu pracy na III etap konkursu na OMBRE-BONHEUR! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna notka zapraszam do mnie kissyourloved.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mi się podoba 3. U mnie też jest tak strasznie gorąco, że po prostu płynę ;D Ja jeżdzę przez całe wakacje: teraz do dziadka, potem w góry a następnie nad morze ;D nie mam nawet czasu na siedzenie w domu i robienie grafiki ;D // blondiee-graphics.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypominam o oddaniu prac na III etap KG. ombre-bonheur :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam do mnie
    zgłoś się do KG do wygrania 100 komentarzy więcej informacji na blogu http://kissyourloved.blogspot.com/2013/07/33-jazzy-bieber-crawford-kg.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś 1 etap konkursu na blogu. Zapraszam.
    // CNOGRAF.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. PRZYPOMINAM O ODDANIU PRAC CZAS DO 13 LIPCA (JUTRO) / WONERS

    OdpowiedzUsuń
  10. WYNIKI I ETAPU, ETAP II, ALE TY MUSISZ JESZCZE ODDAĆ PRACĘ. MASZ CZAS DO JUTRA ! / WONERS

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyniki III etapu KG i finał :) ombre-bonheur

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna notka jak i wygląd zapraszam na mojego bloga własnie odbywa się konkurs graficzny zapraszam serdecznie

    OdpowiedzUsuń