wtorek, 17 września 2013

022 . Write Your Name # Selena Gomez


Heej !
Witam ponownie na moim blogu . Wiecie muszę przyznać , ze bardzo za tym tęskniłam i postanowiłam iż zostanę na blogu i dalej będę go prowadzić . Nie ważne jest dla mnie to , ze ostatnio blogi graficzne cieszą się niewielkim zainteresowaniem , nie ma to dla mnie najmniejszego znaczenia . Robie to co lubię !!





 
 
 
 
 
 
 


Zwracam sie z prozba do wszystkich , ktorzy maja czas i checi o pomoc dla Evelynn z bloga amazey . A jesli nie macie za bardzo czasu , to chociaz wklejcie banner na swojego bloga . 
Z góry dzięki :)

 

Super ciesze się , ze wróciłam na bloga . Bardzo za tym tęskniłam . Szkola się niestety zaczęła i to znaczy , ze będzie ciężko , ale postanowiłam ze dobrym rozwiązaniem będzie robienie notek na zaś .

Zapraszam na mojego aska

4 komentarze:

  1. Śliczna notka ZAPRASZAM DO MNIE pojawiła się nowa notka //kissyourloved

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypominam o oddaniu prac na I etap KG :)

    Śliczna notka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że wróciłaś!
    3 i 4 nagłówek to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyniki I etapu konkursu graficznego na Faible Floral + II etap :)

    OdpowiedzUsuń