niedziela, 13 października 2013

024 . Hit Me , Baby - Lily Collins , czcionki

  Heej !
Jak tam u was minął pierwszy miesiąc szkoły ? U mnie wiadomo jedno pogania drugie i tak bez końca . Jest całkiem zimno , pewnie u was tak samo . Właśnie jestem w trakcie przeziebienia , ale juz powoli przechodzi.
Dlugo nie dodawalam notki , ale juz dzisiaj jest . Chyba zaczne robic w wyprzedzeniem .
W następnej notce będzie Justin Bieber . Nie żebym była jakaś tam straszna fanka , ale ma fajne piosenki niektóre . A może macie jakieś propozycje do kolejnych notek , czekam na propozycje . Dzisiaj notka z Lili, widzieliśmy ten nowy film w , którym gra ? Bo ja nie mogę nigdzie go obejrzeć . Ale się rozpisałam , czekam na wasze propozycje notek .



No i na koniec czcionki  mam nadzieje , ze się wam przydadzą .





Dobra muszę lecieć , bo mam jeszcze nie dokończone prace na konkurs .
Papa , Buziaki <33

4 komentarze: