niedziela, 10 listopada 2013

#026 . Story Of My Life - One Direction


Heej ! 
Jak tam mija wam długi weekend ? 
Mi wspaniale , wreszcie trochę odpocznę od kartkówek i sprawdzianów !!
Dzisiaj postanowiłam , ze dodam notkę z One Direction , niektóre piosenki maja nawet fajne , ale nie jestem taka fanka . Współczuje Niallowi , ze maja takie fanki , które nie umieją uszanować jego ważnej uroczystości rodzinnej . Mam nadzieje , ze w Polsce by się to nie zdarzyło .
W następnej notce mam zamiar zamieścić fotki z dzisiejszej gali MTV EMA 2013 w Amsterdamie.
Będę oglądać dzisiaj o 21.00

4 komentarze:

  1. Też bym chciała oglądać dzisiaj ... a tu połowinki wypadły ;D ikonki świetne szczególnie te z całym zespołem (ostatni rządek).

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna notka kochana, masz prawdziwy talent. Czekam na nn : * || http://lovate.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna notka zapraszam do mnie pojawiła się nowa notka a w niej One Direction i okazje http://kissyourloved.blogspot.com/2013/11/42-one-direction-okazje.html

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne ikonki :) i śliczny wygląd bloga :*

    OdpowiedzUsuń