niedziela, 3 marca 2013

009 . You'll never love yourself half as much as I love you # One Direction

Heej ! Nie miałam pomysłu z kim dodać , wiec pomyślałam ze dodam z One Direction . Bo sporo ludzi ich lubi , chociaż ja nie koniecznie . Jak tam u was , ciesze się ze dostałam 6 komentarzy do poprzedniej notki .
Moze podpowiecie mi z kim zrobić następna notkę ?


Harry Styles 

 


Liam Payne


 

Louis Tomlinson

 

 

Niall Horan

 

 

Zayn Malik 


 


Dzisiaj niestety nie ma nagłówków , bo ostatnio mam mało czasu , ale postaram się nadrobić .
Zapraszam na mojego aska i twittera
 Jaki pomysł na następna notkę ? ;]





5 komentarzy:

  1. Moje propozycje: Dianna Agron, Jessie J, Jennifer Lawrance, Ellie Goulding, Nicki Minaj, Lana Del Rey, Rita Ora, Sky Ferreira, Little Mix. .. widzisz ile ci propozycji dałam ^^ jak nie wiesz z kim zrobić to wiedz, że ja zawsze pomogę ;D
    ___
    Co do grafiki to ja też za chłopakami nie szaleję aż tak ale avki ładne ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. b. ładne avki :) i w następnej może Bridgit Mendler, Ashley Benson albo Little Mix? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. PRZYPOMINAM O ODDANIU PRAC NA KONKURS http://marszczmuminek.blogspot.com/2013/02/017-konkurs-graficzny.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Przypominam o oddaniu pracy na 14headers.blogspot.com do soboty (09.03)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam pomyłka do niedzieli (10.03)

      Usuń