piątek, 8 marca 2013

010 . A cold sweat hot had a believer # Ashley Benson

Hej ! Nareszcie miałam czas , aby dodać notkę . Wiecie szkoła i te sprawy , a poza tym do tego jeszcze biorę udział w 3 konkursach . Najgorsze z tego wszystkiego jest to ze na laptopie nie mam chwilowo neta , wiec muszę zgrywać fotki na pendriva z kompa braci , a potem na laptopie przerabiacz , bo tu mam programy i potem znowu na kompa żeby zamieścić ta notkę . Mowie wam masakra .
 Ale już w weekend kupie routera i będzie git .



 






 Postanowiłam dodać kilku animowanych faniconek . Co wy na to , żeby w każdej już tak było ?
 


P.S. Zapomniałam bym . Życzę wszystkim wam ( oczywiście kobietkom ) wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet . Buziakii <333

44 komentarze:

  1. Tobie też najlepszego z okazji dnia kobiet ;D Nagłowki bardzo ładne, proste ale mają swój urok. Co do faniconek to chyba nie będę korzystać, ale może znajdzie się ktoś komu będą potrzebne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie też wszystkiego najlepszego z okazji dnia kobiet :) Nagłówki ładne .
    Przypominam o oddaniu pracy na 14headers.blogspot.com do NIEDZIELI ( 10.03 )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam drugi rozdział mam nadzieje że ten jest lepszy od poprzedniego :D

      Usuń
  3. No niestety :D ale będą też inne konkursy :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. 20/20
    Dziękuje za wzięcie udziału w Konkursie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówki bardzo ładne : )

    OdpowiedzUsuń
  6. 25/25
    Dziękuję za udział : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już jest pierwszy etap konkursu na OMBRE-BONHEUR.

    OdpowiedzUsuń
  9. przepraszam za pomyłkę, już jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Na http://becauseyoualwayshavetodestroyall.blogspot.com/ pojawił się rozdział drugi. Zapraszam do czytania . Alex

    OdpowiedzUsuń