piątek, 10 maja 2013

015 . Because you love me so ... # Vanessa Anne Hudgens

Heej ! Nareszcie mam już trochę więcej czasu , więc dodałam już notkę na gardan .
Już u mnie oceny w trakcie wstawiania , a jak u was ?
Widać po moich ocenach , nie będzie tak źle . Nawet może lepiej niż myślałam .
Jak każdy nie mogę doczekać się już WAKACJI !!!

 

 
 
 
 
 
 


Kurde pierwszy raz chyba zrobiłam aż tyle ikonek  .
 Nowa akcja , więc musiałam wypróbować na różnych zdjęciach . 
Mam nadzieję , że się wam spodoba . Muszę pomyśleć z kim zrobić następną notkę . Jakieś propozycje??

10 komentarzy:

  1. chyba nie masz zalinkowanych nagłówków, bo nie da się ich otworzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka. Nagłówki bardzo ładne ;>.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna notka. W szczególności pierwszy nagłówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy spodobał mi się najbardziej. <3
    Szukasz jeszcze współ. na bloga?

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy jest najlepszy ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. NOWA NOTKA NA MARSZCZMUMINKU! <3 + PIERWSZY ETAP KONKURSU W KTÓRYM JESTEŚ ZAPISANA :3 HTTP://MARSZCZMUMINEK.BLOGSPOT.COM/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyniki etapu III i etap IV na framboise-amour.blogspot.com // Without me&Charlotte :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na OMBRE-BONHEUR.blogspot.com organizowany jest konkurs graficzny. Do wygrania 200 komentarzy! Zgłoś się już teraz :)
    ~Niven & Sophie

    OdpowiedzUsuń