środa, 5 czerwca 2013

016 . My heart will go on . # Martina Stoessel

Hej ! Przepraszam , że notki nie było tak długo , ale niestety moi kochani bracia zepsuli komputer . 
W końcu muszę kupić routera bo i mój zepsują . Dzisiaj notki z Martiną , która gra w serialu Violetta .
Dzisiaj także wstawiam nowy nagłówek bloga , czekam na komentarze jak wam się podoba .

 
 

Niestety nie mam nagłówków , bo nie mogłam znaleźć w miarę wyraźnych fotek , ale w zamian mam nagłówek z Seleną z nowej sesji . 





5 komentarzy:

  1. I ETAP na ombre-bonheur jeż jest! Zobacz, kogo Ci przydzielono.

    OdpowiedzUsuń
  2. love . <3 violetta jak ja kocham ją to nikt sobie nie wyobraża :** i jeszcze dałaś avki z nią

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypominam o oddaniu pracy na I etap konkursu na OMBRE-BONHEUR.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyniki pierwszego etapu konkursu graficznego na OMBRE-BONHEUR.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń