wtorek, 10 grudnia 2013

#029 . Show Me Love - Taylor Swift , instrukcja

Heej !
Długo mnie nie było , ale tak se myślałam czy jest sens prowadzić tego bloga . Duzo ludzi ostatnio zawiesza swoje blogi i trochę mi smutno . No , ale mam nadzieje ze kiedyś wrócą .
Dobra dzisiaj postanowiłam dodać Taylor , ale dodatkowo instrukcje na button z migającym napisem .
Mam nadzieje , ze się komuś przyda .

http://obrazki.elektroda.pl/6667699200_1386611166.png http://obrazki.elektroda.pl/4569789300_1386611167.png





INSTRUKCJA

Potrzebne programy : Photoscape , Adobe Photoshop ( akurat ja mam wersje 7.0 ) , Photofiltre

1 . Wybieracie sobie jakieś zdjęcie i szkielet <buttonu> , ja wybrałam <zdjecie>
2 . Wchodzimy w Photoshopa i zmniejszamy zdjęcie , żeby pasowało do buttonu .
3 . Gdy już przeniesiemy zdjęcie n button to wciskamy w przyborniku <to>
4 . Teraz w warstwach zaznaczamy szkielet ( obrazek pomocniczy )
5 .  Wciskamy różdżka na button i naciskamy ( obrazek pomocniczy )
6 . Następnie naciskamy  Zaznacz > Odwrotność ( obrazek pomocniczy )
7 . Przechodzimy teraz na warstwę ze zdjęciem i wciskamy teraz Delete na klawiaturze i zapisujemy .
8 . Otwieramy Photofiltre i w nim nasz button , a następnie wciskamy ikonkę z T i piszemy nazwe bloga .
9 . Piszemy wpierw nazwę i zapisujemy zdjęcie , wchodzimy następnie w warstwę z napisem i zmieniamy kolor na jaki chcemy i zapisujemy pod inna nazwa  .
10 . Wchodzimy w Photoscape > Angif i otwieramy nasze dwa buttony . 
11 . Ustawiamy wszystko i zapisujemy .
MÓJ EFEKT


Mam nadzieje , ze sie przyda . Macie jakies propozycje kolejnych instrukcji ?
W razie pytań zapraszam do kontaktu ze mną

 I TWITTER I ASK.FM I GG - 8538473


4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się drugi nagłówek. Avki są naprawdę śliczne. A instrukcja bardzo się przydała :*
    A możesz zrobić instrukcje na blenda takiego jak ten drugi?:d
    Zapraszam serdecznie do mnie: http://lace-graphics.blogspot.com/ ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Pojawiła się informacja na Chermid, proszę zajrzeć :)

    http://youvenalis.com.pl/blog/?p=1322#more-1322

    OdpowiedzUsuń
  3. Chermid.neth.pl - Centrum Graficzne Blogosfery! Jutro rozpoczynamy świąteczny tydzień z Chermid, czeka wiele niespodzianek - więcej informacji znajdziesz na blogu, zapraszamy!

    OdpowiedzUsuń