piątek, 27 grudnia 2013

#030 . We Must be proud to be a fan - Barbara Palvin , Instrukcja

 Heej ! 
Jak tam u was minęły  Święta ? Jakie prezenty dostaliście ,pochwalcie się :)
Dzisiaj notka z Barbara Palvin , nowa sympatia Nialla z One Direction . Barbara jest bardzo ładna , trochę jej zazdroszczę . Dzisiaj kilka ikonek z nia , ale na ta notke zaplanowalam tez kilka innych rzeczy . 
Wiec biorę się do roboty !!!


W poprzedniej notce Kelly poprosiła mnie o instrukcje na blend wykonany przeze mnie , wiec dzisiaj dodam instrukcje na niego .


Potrzebne programy : Adobe Photoshop ( ja mam 7.0 , jeśli ktoś potrzebuje mam instalkę do Photoshopa , wiec mogę komuś wysłać )

INSTRUKCJA 
1 .  Otwieramy photoshopa i trzy zdjecia : 1 , 2 , 3
2 . Następnie wybieramy Plik > Nowy i wybieramy rozmiar < podgląd >
3 . Na pusta karte wklejamy pierwsze zdjecie , ale przedtem zmniejszamy rozmiar do 500 pikseli i ustawiamy po lewej stronie < podgląd >
4 . Następnie robimy to z drugim zdjęciem i wymazujemy tło pędzlem < podgląd > 
4 .  To samo robimy z 3 zdjęciem i dodajemy akcje jaka chcemy <dotychczasowy efekt>
5 . Tworzymy nowa kartę o rozmiarze 500*200 i wypełniamy ja kolorem jaki chcemy < podgląd >
6 . Następnie Wastwa > Nowa > Warstwa I wciskamy ok 
7 . Przenosimy warstwe z kolorem na pierwsze miejsce w warstwach < podgląd >
8 . Zostajemy na warstwie i wciskamy na klawiaturze Ctrl i G , obok powinna pojawić 
się strzałka < podgląd >
9 . Potem wciskamy w warwach na pusta kartę i następnie ustawiamy jak na <podglądzie>
10 . Nastepnie rysujemy tym po pustej kartce , żeby wyszło nam coś takiego < podgląd >  
11 . Przenosimy to na naglowek , ustawiamy i dodajemy napis jaki chcemy .



Mam nadzieje , ze pomogłam . Tym sposobem można robić tez nagłówki , takie jak ten .  
Wreszcie otworzyłam zakładkę Zamówienia .
Z dużej ilości wolnego do nastepnego weekendu robię zamówienia za darmo .
Zapraszam !!!

 
 


10 komentarzy:

  1. Ikonki świetne .. z instrukcji niestety nie korzystam bo nie mam photoshopa ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. notka prześliczna ♥ Dziękuje że dla mnie wykonałaś tą instrukcje ♥ Bardzo mi się przydała ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna notka : ) // movix

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę niesprawdzone wiadomości, co so Nialla, ale.. notka śliczna ;)
    Chezy

    OdpowiedzUsuń
  5. Chermid.neth.pl powrócił! Serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję. ( : || http://candy-graphic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne , zapraszam : http://intestazioni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń